PSICOMOTRICITAT

Durant les hores de psicomotricitat, els alumnes de P4 i P5 realitzen activitat motriu espontània mitjançant el treball per racons. Aquest treball consisteix en què el mestre planteja una sèrie d’activitats als alumnes que, lliurement, poden experimentar. Cada racó serveix per treballar un contingut motriu. Els continguts  que es treballen són les reptacions i quadrupèdies, els salts, els girs, els equilibris i la coordinació entre d’altres. També es treballa el joc simbòlic mitjançant materials com cercles, cordes, teles o diaris que el mestre proporciona als alumnes al cap d’una estona d’haver començat la sessió. Durant la sessió el mestre fa de guia, orienta i anima als alumnes perquè experimentin tots els racons.

A continuació teniu un recull d’alguns racons que es duen a terme: