NO PASSIS DE RODA A RODA

L’Escola Mestral participa en unes jornades de sensibilització amb la Federació MESTRAL

L’Escola Mestral ha participat en unes jornades de sensibilització organitzades amb la Federació MESTRAL – COCEMFE Tarragona, entitat que treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física i/o orgànica a les comarques de Tarragona.

En el marc d’aquestes jornades, l’alumnat de cicle superior ha participat en el programa “No passis de Roda a Roda”, impulsat per la Lliga d’Afectats Reumatològics en col·laboració amb la federació. L’activitat té com a objectiu conscienciar l’alumnat sobre la realitat de les persones amb discapacitat, el civisme, la proactivitat i la prevenció d’accidents.

El programa ha combinat una xerrada interactiva a càrrec de monitors amb discapacitat física, que han compartit les seves vivències, amb una activitat pràctica de bàsquet amb cadira de rodes, que ha permès a l’alumnat experimentar les dificultats derivades de les barreres arquitectòniques.

Aquesta experiència ha contribuït a fomentar valors com el respecte, l’empatia i la inclusió dins la comunitat educativa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>