Seguim amb la Jornada Continuada!

El passat 28 de febrer varem assistir a la reunió de treball amb el director dels ST de Tarragona, Joan Manel Audí,  per presentar de nou el projecte de jornada continuada municipal.

Durant la reunió es va notificar que un any més el nostre projecte de municipi ha estat acceptat, i que per tant el curs vinent seguirem amb la jornada continuada!

A més a més, es van tractar temes relacionats amb la millora dels nostres centres educatius, pel que fa a les infraestructures i altres aspectes que condicionen el funcionament dels centres.

Tot això ha estat possible gràcies al treball conjunt dels diferents agents que intervenen en l’educació de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant.

#seguimcaminantjunts

Susana Sarrià (AMPA Llastres Escola Mestral), Alexis Castillo (tècnic d’educació Ajuntament), Yolanda Marqués (regidora d’educació Ajuntament), Joan Manel Audí (director del ST d’Educació de Tarragona), Assumpció Castellví (Alcaldessa de Vandellòs-Hospitalet de l’Infant), Gemma Callau (cap d’estudis de l’escola Mestral), Alba Garcia (presidenta AFA Vall de Llorers), Imma Torres (directora de l’escola Valdelors) i Diego Cañavate (responsable de planificació escolar).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *