PROJECTE ERASMUS+

Benvolgudes famílies,

Ens complau comunicar-vos que el projecte Erasmus + que vàrem presentar el curs passat ha estat aprovat. El centre coordinador d’aquest projecte és la Minervaskolan i Umeå AB de Umea, a Suècia. Els altres dos centres que participen en aquest projecte són White Gate End (Oldham, Regne Unit), I.C. 4 Stanziale (San Giorgio a Cremano, Itàlia)

Som escola Erasmus+ des del curs 2014.

Aquest projecte ”Back to the roots:Exploring our European heritage and environment” es centra en les arrels culturals que tenim en comú a Europa. Durant aquest curs i el proper realitzarem diverses activitats per tal de conèixer els trets culturals dels altres països del projecte.
Els vostres fills coneixeran el patrimoni cultural, natural, festiu i popular del municipi de Vandellòs i L’Hospitalet de l’Infant.