Dia europeu de les llengües – ERASMUS+ KA101

Dins les activitats impulsades pel grup GEP i Erasmus+ KA101 per l’impuls del plurilingüisme a cinquè hem estat treballant les onomatopeies en diferents idiomes que es parlen a Europa.

Els alumnes han pogut escoltar i apreciar la sonoritat de les onomatopeies per descriure la veu dels animals en idiomes com l’armeni, el francès, l’alemany…i hem fet un joc en el que havíem d’identificar els diferents idiomes que es parlen a Europa.

Aquesta és una activitat proposada per a la celebració del Dia Europeu de les Llengües.