XERRADA “LA GIMNÀSTICA O L’ESPORT COM A ESCOLA DE VIDA” (CICLE SUPERIOR)

L’alumnat i professorat de cicle superior hem assistit aquest divendres 22 de Febrer a la sala d’actes de l’INS a la xerrada “ La gimnàstica o l’esport com escola de vida” sobre esport i valors que s’emmarca dins d’un programa d’activitats organitzades a nivell municipal i incloses dins del projecte “Deporte y arte: Educando en Valores”.

Un campiona olímpica de rítmica, tres campiones del món  i una campiona d’Europa (ex-seleccionadora nacional) ens han transmès cadascuna d’elles les seves experiències al món de la rítmica,  amb tot allò que els ha significat a nivell d’aprenentatge, superació y aportació de valors a la vida personal  i professional un cop retirades de l’esport. També ens han fet reflexionar en relació a la importància de tenir reptes personals i com aconseguir-los.

Moltes gràcies a  La Tània , la Teresa,  la Montse i l’Ana,  per transmetre’ns la seva passió i la seva experiència i fer-nos reflexionar. De ben segur que aquesta xerrada la recordarem  i  ens serà molt útil ja sigui en l’àmbit esportiu o personal.

Agraïments també al Sr. Martín per fer-nos partícips d’aquest projecte així com al Club de Gimnàstica Rítmica de L’Hospitalet de l’Infant com a organitzador  i l’ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant com a patrocinador.

Alumnat i professorat del cicle superior