TROBADA ESPORTIVA, CULTURAL I MEDIOAMBIENTAL A L’AMETLLA DE MAR (5È).

El passat dia 18 de Maig els alumnes de 5è de la nostra escola participàrem en la 2ª Trobada

cultural, esportiva i mediambiental realitzada a l’Ametlla de Mar, conjuntament amb les escoles Valdelors (Vandellòs) i Sant Jordi (L’Ametlla de Mar)

A primera hora del matí  ens donaren la benvinguda al punt de trobada establert, zona del càmping de Santes Creus, i ens desplaçarem posteriorment cap a la Platja de Santes Creus per iniciar les activitats previstes.

Les activitats que formàvem part  d’una proposta de l’associació GRAËLLSIA, Grup d’estudis i comunicació ambiental, foren les següents:

• Recorregut d’un tram de GR92. Durant aquells dies es feia l’ultra clean marató que és una iniciativa europea coordinada a Catalunya per l’Agència de Residus, que cada any mobilitza milers de persones i associacions per retirar residus abandonats. Nosaltres no vàrem fer la cursa però sí un tram del GR92 per col.laborar de “manera simbòlica” a la cursa.
  • Taller sobre la temàtica de la contaminació per plàstics a la mar.
  • Des de l’entitat Paisatges Vius també organitzaren una activitat a la llacuna de Santes Creus, en relació als peixos típics de llacuna.
  • També realitzàrem un esmorzar de fruita gentilesa de l’ajuntament de l’Ametlla de Mar.

Tot plegat gaudírem d’un dia molt especial, amb companys i professors del nostre i altres centres, realitzant activitat física i prenent consciència de la importància de conèixer i preservar el nostre entorn natural entre tots.