“NO PASSIS DE RODA A RODA”

La prevenció d’accidents i la inclusió en l’esport

El passat dia 8 d’abril, dins de la classe d’Ed. Física vam participar novament amb l’alumnat de 6è en el programa  “No passis de Roda a Roda”, en el que la prevenció d’accidents i la conscienciació en relació la inclusió de les persones amb discapacitat mitjançant l’esport són l’objectiu principal.

El Xavi i l’Hamir ens varen fer una xerrada molt emotiva en la que ens parlaren de la seva discapacitat, la prevenció d’accidents, l’esport adaptat i la inclusió en l’esport. Posteriorment, en les diferents sessions pràctiques, vàrem fer Bàsquing (esport unificat en el que poden jugar conjuntament persones amb discapacitat física que es desplacen amb cadira de rodes i altres sense discapacitat motriu) i  jocs motrius adaptats com: tirs lliures a cistella, vòlei o bàdminton asseguts.

Finalment, vàrem fer una reflexió individual i la plasmàrem per escrit en forma de missatges de sensibilització exposats al passadís de l’escola i  enviats a la Federació Mestral per participar en un concurs.