EL DIA DE LA PAU

Un any més, els i les alumnes de religió hem estat treballant molt ja que s’acosta un dia d’allò més important en el nostre calendari: el dia de la PAU.

Durant tota la setmana hem visualitzat diferents vídeos relacionats amb el tema, hem llegit contes que ens han fet pensar i hem après i cantat moltes cançons. Com som uns grans artistes, aquí us deixem un recull d’algunes de les activitats manuals que hem realitzat els diferents cursos!

I els alumnes de 2n A que fan Educació en valors, també van fer un mural molt bonic sobre la PAU!

DSC_1079 DSC_1080
DSC_1081 DSC_1078

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *