Recull fotogràfic colònies de CS

Voleu veure totes les activitats que van fer els alumnes de 5è i 6è de l’escola durant les colònies a Can Ridolaina?

Ràfting al canal Olímpic: Només arribar vam anar a La Seu d’Urgell a fer ràfting pel canal Olímpic. Una experiència única!

Pugem amb globus aerostàtic: El dimecres ens aixequem ben aviat per ajudar a inflar el globus i així després poder-hi pujar. Estem molt emocionats i nerviosos!

BTT per l’entorn: La pluja, els tolls i el fang no ens poden aturar! Sortim a descobrir l’entorn tot i les dificultats del terreny. Som uns grans aventurers!

Escalada, tir amb arc, malabars: Durant la nostra estada a Can Ridolaina vam fer moltes activitats; escalada, tir amb arc, cursa d’orientació, malabars.. Ens ho vam passar molt i molt bé!