Participem al Raid Atlètic

El passat dimecres 20 d’abril, els alumnes de 5è de Primària van anar a l’Estadi Olímpic de Montjuïc a celebrar el Raid Atlètic.

Van haver de matinar per poder arribar a l’hora a l’Estadi Lluís Companys, però els esperava un dia ple d’activitats!

Primer de tot van fer una activitat d’slalom amb cadira de rodes. No era tasca senzilla, però al final se’n van sortir molt bé. Després van fer la cursa de resistència. S’havien preparat molt a les classes d’educació física i era l’hora de posar-ho a la pràctica. Els esperaven 800m de carrera començant des de fora l’estadi i acabant fent la volta a dins. Al acabar-la van fer unes activitats d’estiraments i escalfament on van aprendre molt. Llavors només els hi quedaven dues proves, els 60m llisos de velocitat i el llançament de pes.

Al acabar totes les proves van sortir escola per escola corrent molt ràpid la recte de l’estadi fins al túnel per sortir.

Va ser molt divertit i emocionant!

IMG-20160420-WA0009IMG_3478 IMG_3484 IMG_3463 IMG-20160420-WA0005