Excursió al teatre lliure

El dimecres 20 de gener els alumnes de 5é vam anar al teatre lliure a veure la biblioteca de nudos y cuerdas, ruidos y sonidos.
Una noia ens ha portat a una sala i un home ens ha explicat que aquella biblioteca era d’històries NO publicades. Quan estàvem a la biblioteca ens va explicar històries que han escrit nois i noies.
Després ens va portar a una sala plena de sorolls i sons i quan vam entrar vam veure un senyor gran que estava llegint un llibre. De cop, es van apagar les llums i quan es van encendre, el senyor gran va desaparèixer. Per uns forats que hi havia als llibres van sortir unes mans, després el senyor amb els dits va tocar una melodia. L’home va escollir  uns nens de la classe per fer diferents sorolls, els van gravar, i els van convertir en una música especial, que si voleu sentir-ho, només us heu de descarregar aquest codi:

Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir molt!!!!