Dijous Gras – Dijous Llarder

Els alumnes de cinquè i sisè van fer grups per fer truites i presentar-les a l’escola per celebrar Dijous Gras. Les truites havien de ser:  bones, originals i divertides. Ens vam reunir al gimnàs i el jurat eren el Josep, la Mar, la Fàtima i les cuineres del menjador.
La Mar va presentar els premis i hi va posar molta emoció per dir els guanyadors. En total es van presentar més de 10 truites, algunes de molt originals  i d’altres bonísimes.
Per al premi a la truita més original va guanyar “La guitarra”, a la més ben presentada “El jardí de l’àvia”. Després al premi a la més gustosa hi va haver un empat entre “The happy” i “El senyor Potatoe”.
Després dels premis van menjar les truites i estaven molt bones.

FELICITATS ALS GUANYADORS I A TOTS ELS PARTICIPANTS!