APADRINEM ALS DE 1r A L’HORA DE CLASSIFICAR ELS EMBOLCALLS DE L’ESMORZAR

Els alumnes de quart ajuden els alumnes de primer a l’hora d’esmorzar:

img_0418-small img_0420-small

img_0427-small img_0428-small

Els nens i nenes de primer són nous a l’etapa de primària i aquests primers dies de curs han estat aprenent com funcionen algunes coses que són diferents entre l’etapa d’infantil i la de primària.

Una de les coses que canvia és l’hora de l’esmorzar. A l’hora d’esmorzar cada nen i cada nena porta el seu esmorzar embolicat o bé dins una carmanyola. De camí cap al pati desembolica l’esmorzar i troba dos petits contenidors on dipositar les deixalles, si és que n’hi ha. L’alumne/a ha de triar on dipositar la resta de la poma, la pell de la mandarina o del plàtan, el paper d’alumini o el plàstic. Com que això no és cosa fàcil, els nois i noies del grup de quart aquests dies han ensenyat als de primer a fer-ho molt i molt bé, tot fent ús dels contenidors de matèria orgànica i d’envasos o embolcalls d’un sol ús.

Els nois i noies de quart han estat molt responsables i els nens i nenes de primer ara ja ho fan la mar de bé.

Recordeu, de totes maneres, que a l’escola mirem de no fer deixalles, les menys possibles, i que el millor embolcall és aquell que es pot utilitzar moltes vegades, com els boc’n’roll o les carmanyoles.