Últim dia de trimestre

L’alumnat d’infantil la setmana passada va rebre una carta del Tió a l’escola, ens explicava que havia baixat de la muntanya i que tenia ganes de passar uns dies amb nosaltres. S’havia amagat moltíssim, vam buscar-lo a la ludoteca, a la cuina, a la biblioteca, a les classes i finalment el vam trobar al pati.

Els grup de les formigues, de les abelles i de les papallones van decidir entrar-lo a l’escola, abrigar-lo i donar-li fruita. Durant aquests dies l’hem estat cuidant i avui per acabar el trimestre l’hem fet cagar.

L’alumnat de primària per acomiadar el trimestre han compartit els poemes d’hivern amb la resta de cursos. I a més a més la comunitat de grans han fet l’amistat invisible, intercanviant els diferents regals fets a mà.

Tota l’escola hem esmorzat xocolata calenta, mmm boníssima.

Acomiadem el primer trimestre desitjant-vos que gaudiu d’aquests dies!