VISITA DELS NENS DE L’ARBOÇ

VISITA A P3 DELS NENS DE L’ARBOÇ

Ahir ens van venir a veure els nens i nenes de P2 de l’EBM L’Arboç, la classe dels Núvols i la del Vent.

Com que n’hi ha molts que tenen germans grans a l’escola i un bon grup vindran a P3 el curs vinent, van venir a veure l’escola i tots els seus racons (la classe de P3, el pati, la ludoteca…)

Els nens de la Classe dels Esquirols van fer una petita representació del conte “Els 3 porquets” i després vam esmorzar tots junts fruita (síndria i plàtan).

Per acabar la visita, vam sortir a jugar al pati, on alguns dels petits van veure als seus germans grans.

Quan va ser l’hora, els va costar una miqueta marxar… Fins ben aviat, Núvols i Vent!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *