Un pilot a l’escola

Un pilot de veritat

Avui ha vingut el Xavier a la nostra escola, a la classe de P5.

El Xavi és pilot de VUELING. Això vol dir que en sap molt d’avions, és per això per la qual cosa ha estat avui amb nosaltres.

Ha entrat a la nostra classe per sorpresa, vestit de pilot d’avions de veritat i ens  hem quedat.. “.bocabadats”. Ara sí que sabem  qui és un pilot.

El Xavier ens ha respost a totes les preguntes que li hem fet oralment , i les que teníem preparades per escrit , sempre  amb molta paciència i molt adequades a la nostra edat.

Hem estat molta estona escoltant-lo  molt atentament

Per últim, hem pujat a l’avió ( imaginari) per anar a PARIS. Per suposat, ell ha fet de pilot i l’Isabel era el copilot del vol. L’Emili ens ha donat les instruccions  tota l’estona en anglès. Ens hem acomiadat dels llops i els esquirols i hem sortit al pati a volar.

HA ESTAT UNA GRAN SORT I UN PRIVILEGI HAVER POGUT CONÈIXER EL XAVIER.

Si voleu veure les fotos de l’esdeveniment, cliqueu aquí