Sortida del projecte El pregó dels infants

Avui hem anat fins al pavelló de la Mar Bella i allà, ens hem reunit amb moltes escoles més que també anaven a participar de les activitats que ens havien preparat els monitors del projecte.

Hem hagut de fer grups de 5 companys i companyes i ens hem barrejat amb altres nois i noies d’altres centres i hem fet 4 o 5 activitats diferents.

Després hem conegut a la SuperLaia que ens ha explicat algunes coes i per últim ha vingut la nostra alcaldessa, l’Ada Colau i ens ha fet un encàrrec. Hem de preparar el Pregó de les festes de Santa Eulàlia, ens ha dit que era una feina molt important i que havien de treballar de valent.

Després, hem pogut parlar personalment amb ella.

Ens ho hem passat molt bé, les activitats eren molt xules i ens ha agradat mot poder compartir jocs amb altres nois i noies d’altres escoles.