Santa Cecília i la setmana del piano

Hola famílies, el diumenge va ser Santa Cecília, però el vam celebrar el dilluns 23 de Novembre a l’escola. A l’entrar a l’escola vam sentir música molt coneguda que tocaven i cantaven un duet de guitarra i veu. Ens ho vam passar molt bé escoltant i ballant les cançons que ens van cantar en el concert per cada 3 grups. Vam anar a les aules i encara s’escoltava la música. L’horari dels concerts va ser el següent: de 9:15 h a 10:55 h van anar P3, P4 i P5. Després van anar-hi de 10:00 h fins a les 10:40 h els de 1R, 2N i 3R. Al final vam anar-hi nosaltres de 10:45 h fins a 11:40 h amb 4t i 5è.

Celebrem Santa Cecília d’una manera diferent amb la setmana del piano.
Cada any venia una batucada, portàvem instruments i tocavem amb ells però aquest any no ha sigut així. A part del duet del dilluns, hem decidit celebrar la setmana del piano. Aquesta consisteix en el fet que una persona experta en el piano ve a tocar-nos cançons i a ensenyar-nos com funciona aquest instrument, com és per dins i les seves parts.

Iria i Berta