Sant Ponç, tot un èxit

Aquesta tarda l’escola ha rebut a les mares i pares que, de manera voluntària, han realitzat uns tallers en motiu de Sant Ponç, el patró dels herbolaris. Durant tota la setmana s’han estat preparant els materials i a l’escola s’ha respirat un ambient festiu. A la fi, ha arribat el dia i els nens de P3 han fet melmelada de maduixa,  a P4 han fet piruletes d’orellanes amb xocolata i menta, a P5 bosses d’olor d’eucaliptus. A tercer, crema de llimona, a quart, bosses d’olor, a cinquè, sabó de glicerina i, finalment, a sisè, pasta de dents. Els nens i nenes de primer i segon encara estan de colònies, però ens ha dit un ocellet que allà també han preparat alguna cosa per Sant Ponç. Aquesta tarda els rebrem per a que ens ho expliquin tot. De moment, gaudiu de les fotos que mostren aquesta celebració. Cliqueu aquí.