Redecorant el passadís de dalt 5è

Estem redecorant el passadís de dalt de l’escola, hem muntat uns sofàs i l’Ángel i els de 4t ens han ajudat. Ha estat una experiència molt divertida. Els sofàs són supercòmodes, hi ha 4 sofàs per llegir i s’han de cuidar molt perquè ens durin molts anys. I també hi ha nous materials per tota l’escola, hi ha una taula nova al passadís de 4t i 5è i hi ha una zona nova amb una catifa a la biblioteca que no es pot trepitjar. Al pati hi ha dos baguls nous on guardem material del pati, com pales, cubells, construccions, etc.

Notícia feta per l’alumnat de 5è