Projecte Sasek: ”AIXÒ ÉS RECINTE MUNDET” 5è

”AIXÒ ÉS RECINTE MUNDET”.
Aquest projecte consisteix a fer una guia turística del recinte de Mundet seguint l’estil d’un il·lustrador/escriptor txec que es deia Sasek.

El dilluns passat van arribar unes estudiants de magisteri de la UB, i ens van portar unes guies turístiques a l’estil Sasek.
Eren molt xules, ens van deixar una estona els llibres i a continuació els vam analitzar entre tots.

El dimecres vam anar a la Universitat de Barcelona, ens van donar unes imatges de llocs del Recinte de Mundet, i després ens van donar unes imatges de gent aleatòria. Vam haver de dibuixar els personatges i en acabat els vam enganxar a les diferents fotografies. Vam fer una pàgina per parelles i després els alumnes de la UB han hagut de muntar el llibre i 5è l’està esperant!!
A la major part de la classe ens ha agradat molt aquest projecte.

Notícia feta per l’alumnat de 5è classe del Metro