Noticia cél·lula

NOTÍCIA :

A partir del projecte de classe : els minions hem estat investigant com es van formar. Ho fan com nosaltres, a partir de cèl·lules, així que hem aprofitat per portar informació sobre la cèl·lula i observar amb els microscopis de l’escola les cèl·lules de l’ epidermis d’una ceba. Ha estat molt emocionant veure com unes estructures tant petites s’observen tant bé amb els microscopis. Els alumnes han fet tot el procés i a més han après el maneig d’una eina tant interessant com és el microscopi.

El David també ha portat un microscopi a classe per seguir fent observacions i la mare de la Carla el dilluns 23 de gener ha estat amb nosaltres per fer-nos altres explicacions sobre la cèl·lula. També hem observat mostres de sang amb el microscopi, hem fet un joc amb l’ordinador sobre els leucòcits [ globus blancs ] i hem simulat una extensió de sang. Ens ha agradat molt i ens ho hem passat pipa!