Maqueta animals 3r

Les nenes i els nens de la classe dels baobabs estem treballant ELS ANIMALS DEL MÓN.

Primer de tot, en petit grup, els hem anat classificant segons on viuen, que mengen, com són per dins i per fora, com es desplacen, etc.

Però el que més ens ha agradat ha estat fer una maqueta que hem anat separant per colors segons els hàbitats que se’ns han acudit: el mar, els pols (nord i sud), la selva, l’alta muntanya, el riu, el bosc, la sabana, el desert, la ciutat,  el camp… Per a poder distribuir l’espai i encabir-ho tot hem hagut de fer un plànol.

La maqueta l’hem fet folrant dues taules amb paper d’embalar, les muntanyes i els icebergs amb paper de seda i vernís perquè quedés forta, dura i brillant.

Finalment, els animals i plantes els hem fet amb plastilina i papers de colors que hem anat col·locant i enganxant amb la pistola de silicona en el seu hàbitat.

Hem aprés molts dels aspectes característics dels animals.

Hem fet la maqueta amb molta il·lusió i cura. Estem orgulloses i orgullosos de com ens ha quedat i la resta de l’alumnat de l’escola l’ha gaudit molt, fins i tot ens han felicitat!!!

Us deixem unes quantes fotografies de tot el procediment.

Ahhh! Ben segur que podreu anar descobrint tots els hàbitats, arbres, plantes, cactus i animals que hem fet, no us els podem anomenar tots, ja que no acabaríem mai!

I com no, no hi podien faltar els baobabs!

Esperem que us agradi.