La Castanyera ha arribat

Avui ha vingut la castanyera a la escola. La rebrem a la porta amb ganes i alegria de que estigui un any mes amb nosaltres per gaudir de la seva companyia. La llegenda diu que la Castanyera fa molt de temps estava passejant per la muntanya de Collserola buscant castanyes, però es va despistar i es va perdre. Va seguir caminant i es va trobar aquesta escola, on tots els nens i nenes estaven preparant una festa i volien castanyes. Van veure a la castanyera i li van preguntar si podia fer-ne i ella va dir que sí i va fer 500 castanyes per tots. Els infants estaven molt agraïts per tot el que els havia ajudat i cada any va a aquesta escola perquè li encanta estar amb els nens i nenes.