JUDICI DE SA MAJESTAT CARNESTOLTES

El 17 de febrer va ser un dia de molta gresca perquè es va celebrar Carnaval a l’Escola Els Pins.

Després de tanta diversió s’havia de fer el Gran Judici de Sa Majestat Carnestoltes on es decidiria si es quedava o marxava. El judici va ser una tasca molt difícil perquè hi havia molt bons testimonis, advocats i fiscals.

El resultat va ser molt difícil d’aconseguir i es van necessitar hores i hores per aconseguir una resposta justa i equilibrada.

Quan el jutge la va tenir, els ajudants de Sa Majestat Carnestoltes van anar classe per classe comu

nicant la resposta.

I la resposta va ser……..QUE SA MAJESTAT CARNESTOLTES ES QUEDAVA UNA SETMANA MÉS A L’ESCOLA ELS PINS!!!