Familiario

Aquesta setmana a la Biblioteca de l’escola estem presentant un llibre nou: FAMILIARIO. Ens agrada molt la proposta d’aquest llibre de coneixement que ens presenta el concepte de família. La seva autora, Mariana Pérez-Duarte, aposta per una idea àmplia i inclusiva on tothom pot sentir-se representat. La diversitat de famílies, diu l’autora, és igual a la diversitat de formes de ser, n’hi ha de tot tipus.

Acompanyem la presentació del llibre amb algunes propostes. A la caseta de ninots l’alumnat crea famílies de ninots diversos, antropomòrfics o no. L’únic ingredient necessari és l’amor entre ells. Altres dibuixen famílies diverses en fulls de colors.

Des de la biblioteca volem incitar a l’alumnat a crear i pensar prenent com a inspiració un llibre.