Espai obert del Cos Humà

Durant el 2n i 3r trimestre els alumnes de CI hem estat enfeinats els dijous a la tarda amb els espais oberts. Hi havien 4 espais relacionats amb el medi als quals podíem escollir anar. Han estat unes tardes molt entretingudes i divertides de les quals hem aprés molt.

Us volem ensenyar com hem treballat a l’espai del Cos Humà: sempre començàvem descobrint on teníem la dreta i l’esquerra, a continuació podíem escollir diverses activitats manipulatives per fer i acabàvem fent valoració de la tarda. El toc final ho fèiem amb un supermasatge que ens deixava d’allò més relaxats.

sdr