ELS TSUNAMIS A LA PREHISTÒRA

Les nenes i els nens de 4t hem anat al museu d’ historia de Catalunya, prop de la Barceloneta. El dimecres 6 de febrer del 2019 els/les alumnes de 4t vam agafar el metro fins a plaça Catalunya i allà vam agafar l’autobús. Quan vam arribar ens van donar un enganxina de color vermell per identificar-nos.  Quan vam entrar, era com si estiguéssim a un altre món o temps! De seguida ens va atendre una noia que es deia Gisel.

El primer que ens va explicar, van ser els períodes com per exemple el període de la prehistòria. Després els Grecs i els Romans, que van estar set segles a Catalunya. Van crear moltes coses noves,  com les clavegueres, les cases van evolucionar molt … i es va crear una nova llengua, que és el Llatí.

Després l’edat mitjana, que era quan ja teníem taula, plats, gots… Però encara va evolucionar més, ja hi havien electrodomèstics!! A continuació, va arribar l’edat moderna, i es van crear les fàbriques. Ja hi havia aigua calenta, i fins aquí és l’època actual.

Per finalitzar, vam anar a esmorzar al costat d’uns jardins que ens portaven de camí cap a l’escola. Ens va agradar molt l’excursió i la vam gaudir molt juntes i junts introduïdes/ïts en la prehistòria i com va anar evolucionant fins als nostres dies.