Els nens i nenes de segon dansem i ens agrada molt

Gràcies a l’activitat del Dansa Ara que promou l’Ajuntament de Barcelona, els nens i nenes de segon el dimarts 4 d’abril vam poder gaudir d’un matí magnífic ballant unes danses molt especials al Palau Sant Jordi, juntament amb nens i nenes d’altres escoles.
“No em trauré aquesta samarreta en tot el dia!”. Això deien els nens i nenes de l’escola, entusiasmats amb l’activitat que vam fer. En arribar al Palau, abans de començar l’espectacle, a cada nen li havien donat una samarreta de color perla gris que forma part de l’espectacle del Dansa Ara.
Les danses que vam ballar al Palau Sant Jordi no són fruit de la improvisació. Són danses que els nens i nenes han estat preparant amb la mestra de música a partir d’unes coreografies, cançons i melodies molt ben triades. Des de principi de curs els nens i nenes de segon han preparat les danses, tot fent treball de ritme i d’expressió corporal. Com diuen ells: “Ha estat molt xulo!”.