Els hologrames us desitgen un feliç Sant Jordi!!

“Hi havia una vegada un planeta anomenat la Terra, on vivien milions i milions d’habitants. La gent cada dia al despertar-se sortia al carrer per anar a la feina, a l’escola, a comprar… Però de sobte, va aparèixer la bèstia més terrible que la humanitat mai hagués imaginat: un virus anomenat Covid-19!!! Era molt veloç i agressiu, tant bon punt era a la Xina com en un no res es plantava a Barcelona, fent emmalaltir a gairebé tothom a qui es creuava al seu pas. La gent per no trobar-se’l, va començar a deixar de sortir al carrer, els nens i nenes ja no anaven a l’escola i molts adults tampoc anaven a les seves feines. Passaven tot el temps a casa lluny dels amics, companys i familiars sense poder fer-los petons ni abraçades.
Els metges, infermeres i altres sanitaris de tots els països van lluitar de valent contra en Covid-19, van cuidar i curar molt malalts, però el virus semblava invencible i es seguia passejant per tot el món.
Però un bon dia, un grup de científiques i científics va aconseguir crear una vacuna per destruir el maleït virus.
La vacuna va ser la llança que els va alliberar d’en Covid-19 i de la sang que en va brotar al vèncer’l va néixer una rosa amb un missatge “petons i abraçades per tothom”
I així va ser com els habitants d’aquell planeta van poder sortir de nou al carrer i abraçar i petonejar als seus éssers estimats.”