EL NOSTRE BARRI

La classe del Titànic hem sortit dos matins a conèixer millor el nostre barri. Hem vist cartells amb els noms d’alguns carrers, alguns plànols de la zona, altres escoles i instituts, el campus universitari, els edificis, les zones verdes, els parcs, el recinte Mundet, els transports públics, les persones que treballen al carrer, les pintures i mosaics,… I fins i tot hem mesurat la distància que hi ha entre arbre i arbre, plantat per un jardiner/a, comptant les nostres passes.

Al llarg de les passejades, hem fet i hem contestat preguntes. Ens hem aturat a prendre nota i a realitzar algun dibuix de les nostres observacions.

I el més important, hem après a situar la nostra escola en un plànol.

Hem descobert més a fons el nostre barri! Ha estat molt interessant!