El meu confinament.

Hola soc el Miguel de 6è he fet un escrit sobre el meu confinament. He estat 10 dies a casa i he trobat molt a faltar l’escola i als meus companys i companyes.

“Hola, sóc el Miguel de 6è i us escric de casa meva, perquè estic confinat. El dijous 12 de Novembre vaig anar amb el meu germà Oriol a fer-me la PCR , i per sort vam donar negatiu. Al principi, em feia una mica de por, però al final no va ser, feia una mica d’angúnia perquè et posaven un palet pel nas però va ser super ràpid.
Al principi a mi em semblava molt divertit estar a casa, per no haver d’anar a l’escola. He aprofitat per veure moltes pelis i series, per jugar més amb la play i la tablet i també a jocs amb meu germà. M’ha donat temps de llegir, fer deures per una aplicació que es diu Google classroom, també he fet una videoconferència amb els de la meva classe, els de 6è, que m’ha animat molt.
Per cert, una cosa que mai hagués pensat: que trobaria tant a faltar l’escola…

ADÉU A TOTS I A TOTES”