“El joc de la foca” E.I. 5

Aquesta setmana els Óssos i les Ósses de E. I. 5 hem acabat el projecte de “per què les foques estan en perill d’extinció”. És el tema suggerit pels infants que va guanyar la votació que vam fer per escollir un projecte, i després de Carnestoltes escolliran un altre.

El projecte ens ha permès descobrir que no totes les foques estan en perill, però si algunes a causa del desgel dels pols i de la sobrepesca. El tema ens ha ofert l’oportunitat de parlar del canvi climàtic: aviat us explicarem una activitat que farem a l’aula per a profunditzar una mica més sobre la cura del planeta Terra i la seva fauna.

Al final del recull del projecte veureu una pàgina que podeu treure de l’àlbum per jugar en família: “el joc de la foca”. És un joc semblant a l’oca que ha triomfat entre les criatures. Ells/elles us podran ensenyar a jugar-hi. Us deixem algunes imatges de les estones amb aquest joc a l’aula.