DE COLÒNIES A LA PREHISTÒRIA

El dia 8 de maig les alumnes de cicle mitjà vam anar de colònies a Can Oliver. Quan vam arribar a la masia ens van presentar a totes les monitores i llavors vam esmorzar. Després vam tenir temps lliure i vam anar a dinar. Per berenar vam menjar galetes amb xocolata.

Quan van venir els monitors ens van deixar escollir si volíem jugar al bosc o a futbol. Després vam anar a sopar: sopa, pollastre amb enciam i taronja. Un dia ens va ploure, però la resta va fer molt bon temps.

Quan van venir els monitors ens van portar a una carpa i vam jugar a un joc que era el pedra, pell, sílex gegant. A l’hora de dormir vam contar histories compartides, tots i totes juntes a una habitació.

Durant els tres dies vam riure, ballar i jugar. En general, han sigut unes colònies inoblidables i hem gaudit moltíssim!!

Gabriel Armesto 4t, Tsunamis