Comencem l’aula d’acollida

L’escola Els Pins és un lloc on trobem a alumnes de diversos països del món. Alguns ja fa temps que van arribar i d’altres que ho acaben de fer.

Durant aquests primers dies d’escola, a l’Aula d’Acollida hem rebut a companys i companyes noves que han arribat a Barcelona des de fa poc. Per aquest motiu, cadascú hem fet la nostra presentació personal explicant a la resta de companys i companyes qui som i d’on venim. Hem creat un mural de presentació i hem iniciat una llibreta per explicar la nostra història on compartirem les nostres vivències en relació al país d’on venim i al que ens trobem ara.

També, hem treballat el vocabulari bàsic de classe, així com hem repassat els nombres i colors per aquells que han arribat a l’escola des de fa poc temps.

Ens espera un any molt interessant aprenent català però a la vegada compartint tot el que sabem d’altres indrets del món!