Carnaval 2016

El passat divendres 5 de febrer vàrem celebrar a l’escola el Carnestoltes, després de passar una setmana ven diferent i divertida seguint les consignes que ens anava donant dia a dia.
Al matí tots ben disfressats amb la temàtica de l’aire, vam anar fent una foto de record de cada curs. Després ens vam preparar per sortir a fer la rua de carnaval tota l’escola conjuntament amb l’escola bressol l’Arboç i l’escola Ginesta, encapçalada per la banda musical de la Guàrdia Urbana.

IMG_3408

A la tarda vam fer el Judici popular a S.M. Carnestoltes. Els alumnes de 6è van ser els encarregats de dinamitzar la tarda amb grans actuacions/representacions a favor i en contra de cremar el Carnestoltes. La sentència va estar molt ajustada però aquest anys el resultat final va ser de no cremar-lo.
La part final va ser una gran festa amb música, disfresses i tots els nens, nenes i mestres ballant al pati.

IMG_3337

IMG_3420

Fins l’any que ve Carnastoltes!