Bioescola. 3r

Avui ha vingut el Jordi de Bioescola i hem fet 3 tallers superxulos !

Tot amb material de reciclar. El primer taller era pintar una ampolla de vidre amb pintura fluorescent. La posarem al sol i al vespre ens il·luminarà l’habitació. Tindrem una lampareta de nit !!!

El segon taller l’hem fet amb un tetrabrik, l’hem tallat per dalt i baix i pels costats i l’hem doblegat, hem enganxat velcro a les solapes i ens ha quedat un monederet, superpràctic.

I l’últim taller l’hem fet amb una ampolla de plàstic. L’hem tallat per dalt i amb una corda lligada a una pilota de paper l’havíem d’encertar dins del coll de l’ampolla. Un joc molt distret.

Ens ho hem passat molt bé i ha esta una estona molt divertida.