ANEM AL TEATRE!

Els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola Els Pins visitem una obra de teatre molt diferent a les de sempre.

El dijous, 24 d’octubre, els nens i nenes de 3r i 4t de Primària hem anat al teatre Lliure de Gràcia per veure l’obra de teatre Mystery Magnet.

Vam esmorzar tots junts abans de sortir de l’escola.

Les classes han anat juntes en metro, hem pujat a la parada de Mundet i hem baixat a la parada Fontana i després hem caminat fins al teatre, on hi havia un munt de col·legis més esperant.

A les 11 del matí començava l’obra. Era una obra molt moderna i abstracta. Hi havia diferents personatges. L’obra estava plena de escenes sense sentit, molta pintura de molts colors i explosions d’escuma fins al sostre. A l’obra, els protagonistes no parlaven, però sí hi havia música, una música molt repetitiva.

A la representació també hi havia crítics prenent notes en les seves llibretes.

L’obra Mystery Magnet està produïda per Miert Warlop, una artista belga, i la seva obra ha tingut molt d’èxit a tota Europa per imaginar una forma nova de teatre.

Encara que l’obra costava una mica entendre-la, hem gaudit molt i ens ha servit per comparar diferents opinions, donar diferents interpretacions a una mateixa escena i conèixer una forma de teatre fora de l’habitual.