Dinantia

La comunicació amb les famílies es fa a través de l’APP DINANTIA. A través d’aquesta rebreu totes les circulars informatives i informacions dels tutors/es i altres mestres al telèfon mòbil. Els missatges poden contenir arxius adjunts, com fotografies o altres arxius que podreu compartir amb altres aplicacions (email, whatsapp…). També trobareu informació diària del menú escolar i les dades de contacte del centre. D’aquesta forma, podreu trobar fàcil i ràpidament tota la informació rellevant al centre. És important que la tingueu descarregada i feu un seguiment diari.

Us podeu descarregar l’aplicació des del Play Store.

Des de l’escola se us registrarà a Dinantia amb el correu electrònic que doneu en el moment de matricular l’alumne/a, automàticament us arribarà un missatge al vostre correu electrònic amb tota la informació per descarregar-vos l’aplicació i donar-vos d’alta.

En cas que volgueu fer un canvi de correu electrònic o afegir-ne cal que ho comuniqueu a secretària.

La instal·lació és molt senzilla, però us adjuntem informació més abaix per si necessiteu ajuda.