SORTIDA D’AVENTURA Escola Mare de Déu de Montserrat11/06/26 Dins de l’àrea d’educació física, els nens i les nenes de 1r, 2n i 3r de primària han fet una sortida a Les Deus Aventura on han pogut treballar l’equilibri, la força motriu i les pors. Ha estat una experiència molt enriquidora i divertida.