Visita de Bisharo Ali hussein

Ahir va venir a l’escola la Bisharo Ali hussein amb Vallès Visió. Ella és una kenyana d’origen somali, que actualment treballa com a consultora en gestió i governança de la migració a l’Organització Internacional per a les Migracions (OIM) de les Nacions Unides a Nairobi,… Llegeix més»

Consell dels Infants 2024

L’escola ha participat en el Consell dels Infants d’aquest curs gràcies a la representació i compromís de la nostra alumna Carla Muñoz. El Consell dels Infants és un òrgan que permet donar veu i permetre la participació dels infants dins l’organització de l’ajuntament, motivant així,… Llegeix més»

Anem a Caprabo

Ahir els nens i nenes de CM i CS vam anar d’excursió a Caprabo. En aquesta sortida, hem après a comprar responsablement, tenint en compte els productes ecològics i fent una despesa moderada.
També hem repassat la piràmide alimentària, posant en valors aquells aliments més saludables.
En aquesta sortida ens deixen… Llegeix més»

Visita als instituts

Els alumnes de 6è entren a la recta final de la seva escolarització a primària. Per això en aquestes dates les escoles programen visites concertades amb els instituts de Parets i Mollet del Vallès. En aquestes visites els alumnes són rebuts per alumnes i mestres… Llegeix més»

Visita sorpresa! La família del Carnestoltes

Ahir dimarts a la tarda vam rebre una visita molt especial!!! Alguns dels personatges que acompanyen al Carnestoltes ens van fer riure i ballar una bona estona i vam gaudir molt! I durant tot el dia també vam tenir l’exposició dels plafons per poder-la visitar.
També… Llegeix més»

Internet segura a l’escola

Avui dia cada vegada utilitzem més els dispositius electrònics, siguin ordinadors, tauletes o mòbils, tant a casa com a l’escola. Per això és important i necessari que els alumnes coneguin les mesures de seguretat que cal prendre a l’hora d’utilitzar-los. Per aquest motiu, el passat… Llegeix més»

Consell dels Infants 2023

El passat dijous 23 de novembre, les alumnes de 6è van assistir al Consell Municipal dels Infants de Mollet del Vallès. A l’Ajuntament van conèixer amb més profunditat el sistema d’organització política i els seu funcionament. Us deixem algunes fotos de la sortida!
Llegeix més»

Sortida a Can Mulà

El passat 10 de novembre els alumnes de cicle mitjà vam anar al parc de Can Mulà, on uns monitors de l’Ajuntament ens van ensenyar moltes coses dels animals i les plantes que hi ha al parc. Vam aprendre molt!