araART

Atorgat el projecte d’Innovació pedagògica araART entre l’equip docent d’Espai Híbrid i l’escola Lluís Castells de RIUDAURA.

El dimecres dia 23 d’octubre del 2019 l’escola Lluís Castells de Riudaura i l’equip docent d’Espai Híbrid de la Universitat de Lleida (UdL) va rebre el projecte d’innovació araART.

El Departament d’Educació crea el Programa d’innovació pedagògica “araART” amb la finalitat de fomentar i posar en valor projectes artístics que es porten a terme en el si d’un centre d’educació infantil, primària o secundària, en col·laboració amb institucions, entitats, associacions, universitats…, per promoure l’equitat i la qualitat del sistema educatiu reflectida en la millora de les capacitats i competències de l’alumnat participant.

Concretament, va ser atorgat el projecte dins de l’àmbit metodologies i recursos per a la millora de l’ensenyament i aprenentatge.

Aquest curs ja es va iniciar el projecte metodològic Àlber junt amb el projecte de la Universitat de Lleida “El museu és una escola”, el mes de setembre del 2019 amb la visita de tota l’escola a l’exposició: “Apunts sobre la impossibilitat de la imatge del món” a l’Institut d’Estudis Ilerdencs.

Gràcies a la formació d’aquest projecte d’Innovació pedagògica, l’escola ha passat a formar part d’un dels centres destacats de Catalunya que han finalitzat el programa d’innovació araART, és per això que ens podeu trobar al mapa següent.