Història

Si mirem enrere, trobem informació vers un primer edifici escolar al 1715 i, al 1877, fins i tot, n’hi arriba a haver-n’hi tres: dos edificis públics i un de particular. Però aquests centres no s’han conservat i la voladura del poble al 1939 va comportar que es construís un edifici escolar nou al barri de Poble Nou de Llers.

Es va inagurar al 1944 amb l’aula per a nens i l’aula per a nenes però degut a les deficiències d’estructura i els nombrosos degoters es va reubicar la mainada en dos locals del poble.

No és fins al 1976 que es reconstrueix l’escola però, amb l’augment dels escolars i les necessitats educatives, s’amplia l’escola anys més tard. Així doncs, al 2011 tenim una escola que disposa d’una aula per curs i també una aula de música, una d’informàtica, una biblioteca, un gimnàs i un menjador. I, des de llavors, de mica en mica, anem creixent.