RECOLLIDA DE DEIXALLES AMB P4

Aquest curs tot i les limitacions imposades per la pandèmia a les escoles hem continuat amb els nostres projectes. Com a Escola Verda s’han fet diferents actuacions per implicar la comunitat en la sensibilització i conservació del nostre entorn per tenir cura del nostre planeta.

Els nens i nenes de P4 van fer una sortida per veure les caixes niu que els alumnes de primària del nostre centre havien penjat en diferents espais del nostre entorn. La sorpresa va ser que durant el trajecte ens va cridar l’atenció la quantitat de brutícia que trobàvem. En tornar a l’escola i veure que el problema era greu, vam decidir fer una sortida a recollir deixalles del terra que malmetien l’entorn.  Per fer la recollida ens van ajudar mares, pares, àvies i per suposat  les nenes, els nens i els docents que ens acompanyaven.

Moltíssimes gràcies a tothom!