PREINSCRIPCIÓ CURS 2020/2021 A L’ESCOLA DE LLERS

Publicació definitiva admesos 7/7/20 aquí.

Per visualitzar la llista amb la baremació definitiva 11/6/20 cliqueu aquí.

Dades escola

ESCOLA DE LLERSCodi de centre: 17002089

Els calendaris previstos són els següents:

• Període de presentació de sol·licituds de preinscripció: 13 a 22 de maig de 2020
  • Matrícula: 13 al 17 de juliol de 2020

Documentació a presentar a part de la sol·licitud:

– padró municipal actual
– llibre de família
– llibre de vacunes de l’infant
– DNI o Passaport del pare, de la mare o del/la tutor o tutora legal
– DNI o Passaport de l’infant (si el té)
– targeta sanitària de l’infant
– carnet de família monoparental o de família nombrosa (si el teniu)

Presentació telemàtica de la sol·licitud:

• Del dimecres 13 al divendres 22 de maig del 2020.
  • La sol·licitud s’haurà d’omplir a través d’una aplicació, fer una còpia del resguard i enviar-la a la següent adreça electrònica: circularsescolallers@gmail.com
  • Per l’enllaç, cal entrar a la pàgina de gencat següent: PREINSCRIPCIÓ 20/21 i anar a l’opció on diu ∨ Per Internet (document pendent d’actualitzar)
  • Recordeu la documentació requerida també s’haurà d’enviar en el mateix correu electrònic, escanejada o fotografiada i en format PDF. En el moment de validar aquesta documentació, si es presenta algun dubte es podrà demanar el document original.
  • El centre contestarà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud.

Us deixem un TUTORIAL PER ESCANEJAR DOCUMENTS DES DEL TELÈFON MÒBIL.

Presentació presencial de la sol·licitud:

En cas de no haver-ho pogut fer de manera telemàtica hi haurà uns dies per fer la

• Del dimarts 19 al divendres 22 de maig del 2020. Horari: de 9:00 a 13:00h
  • Caldrà demanar cita prèvia demanant hora a la següent adreça electrònica:  circularsescolallers@gmail.com indicant a l’apartat “assumpte” CITA PRÈVIA i el nom del vostre o la vostra fill/a.
  • La sol·licitud es pot portar emplenada des de casa, la trobareu clicant aquí. També se’n pot trobar un model a l’escola en el moment de fer la preinscripció.
  • La documentació s’ha de portar original i còpia. Si no s’ha pogut fer una còpia el centre la farà.
  • Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions.
  • Es recomana portar mascareta i guants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *