LA PREHISTÒRIA A 2n

Els alumnes de 2n han acabat el primer projecte del curs de l’àrea de medi. La pregunta que van voler resoldre va ser “Com va néixer la primera persona?”.
Això ens va portar a investigar des dels inicis de la vida a la terra fins que apareix l’escriptura, passant per l’evolució de l’espècie humana en els diferents períodes de la prehistòria.

Us deixem un recull de fotografies on veureu el procés del treball realitzat de cada grup. Per un costat l’elaboració d’un mural amb la informació rebuda i l’exposició oral a la resta de companys/es i, per altra banda, l’elaboració d’una maqueta de cada període treballat. El resultat final és l’exposició de tot plegat en la línia del temps al passadís de l’escola.
Ens agradaria molt que ho poguéssiu veure en directe, en un altre moment us convidaríem a veure l’exposició però ja sabeu que degut a la situació actual no pot ser. Esperem que amb les imatges us feu una idea del súper treball fet pels nens i nenes de segon, n’estem tots i totes molt satisfets!