EDUCACIÓ FÍSICA PRIMER TRIMESTRE

Tot seguit deixem un recull d’imatges on es representa una petita part de tot el que s’ha treballat a cada cicle. Desitgem que pugueu gaudir-les tal com nosaltres hem gaudit duent a terme les activitats. Clicant sobre les imatges podreu accedir a l’àlbum complet.

EDUCACIO INFANTIL

Continuem coneixent, experimentant i jugant amb el nostre propi cos i relacionant-nos amb els companys, companyes, l’espai i el material divers.

I4

I5

CICLE INICIAL

Aquest trimestre hem estat treballant l’espai i el temps, els equilibris i la coordinació i finalment els llançaments i les recepcions.

CICLE MITJÀ

Vam començar amb els jocs cooperatius, després vam conèixer amb més profunditat el bàsquet i hem acabat amb l’emocionant món del circ.

CICLE SUPERIOR

Ens encanten els esports minoritaris, cooperatius i coeducatius com el Korfbal. També hem pogut practicar moltíssims esports adaptats a les diferents diversitats funcionals (en aquest tema és on vam practicar el bàsquet sobre rodes amb en Carles) i hem acabat coneixent l’artístic món de l’esgrima on hem hagut de crear la nostra pròpia coreografia d’esgrima.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>