ALLIBERAMENT DE L’ASTOR

El dimecres 22 de setembre els alumnes de 3r i 4t de l’Escola de Llers vam participar en l’alliberament d’un astor.

L’astor és un ocell rapinyaire que s’alimenta d’altres animals més petits que ell.  Té unes ales molt grosses, els ocells adults tenen colors foscos però l’au que vam tornar al seu medi natural era de color marró i blanc perquè era una femella jove.

Al centre de recuperació dels Aiguamolls de l’Empordà la van cuidar després d’un accident que va tenir amb un vehicle i quan ja les seves condicions eren adients van decidir tornar-la al seu hàbitat, en la zona de la Garriga de Llers. I la sort és que nosaltres vam poder participar i va ser una experiència única.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *