ALLIBERAMENT DE L’ASTOR
El dimecres 22 de setembre els alumnes de 3r i 4t de l’Escola de Llers vam participar en l’alliberament d’un astor. L’astor és un ocell rapinyaire que s’alimenta d’altres animals més petits que ell. Té unes ales molt grosses, els ocells adults tenen colors foscos però l’au que vam tornar al seu medi natural era […]
ALLIBERAMENT DE L’ASTOR Llegeix més »


